marți, 17 iulie 2012

„Morsa competentă” sau ”Mimoza pudica”?


Am asistat în această seară, după un interviu al dlui Președinte Băsescu, la o adevărată revoluție pe toate canalele. Nu e nimic nou, se întâmplă de vreo 7 ani…când ninge, când plouă, când nu plouă, dar dacă mai și vorbește!!!!... Într-un studio plin de deontologi l-am remarcat și pe unul dintre cei care fuseseră ”jicniți” profund, într-un limbaj suburban, după cum s-a spus, dl Chirieac, mai nou iarăși ziarist și deontolog, la DC…(lasă că nu-i mai fac reclamă!) despre care știam, ca și de actualul consilier al dlui Ponta (Sorin Roșca Stănescu) că fuseseră îndepărtați din tagma jurnaliștilor, chiar de către Marele Inchizitor CTP-ul, după derapajele repetate, mai ales de limbaj! De deontologie sau probitate morală… ar fi chiar absurd să vorbim.

Cu atât mai mare ne-a fost uimirea să vedem cât de scandalizați au fost invitații, nu toți, se știe exact care, bârfitori de meserie, scuipători de ocazie, mercenari cu scopuri clare de a arunca cu noroi în oricine, la comandă. Am zis MERCENARI, nu voluntari, și pe bani grei!

Dl Chirieac, cât și ceilalți domni, se pare ca au memoria scurtă și nu prea mai știu ce înseamnă limbaj suburban. Hai să ne aducem aminte – exemplele ar fi multe – de cum se exprima, probabil că o face în continuare, dl Chirieac, într-una din faimoasele sale stenograme care l-au catapultat și proiectat în memoria colectivă mai mult decât toate intervențiile sale televizate la un loc.

Acest ”pielea pulii”, cum se autodefinea săracul, mărturisind că a fost abandonat chiar de amantă, stăpânește și el limbajul suburban, ba îndrăznesc să spun, muuult mai bine decât Băsescu.

Iată o mostră rămasă pentru posteritate al acestui reprezentant de marcă al jurnalismului românesc


20 iunie 2008, ora 17.44

·        Bogdan Chirieac: Dupa care, ca nu te sunam, mi se rupea p... de chestia asta, ma intreaba, zice: 'Il cunosti pe Dorin Cocos?' Zic: 'Domnule, din meseria mea, da!'

·        Dorin Cocos: Si n-ai zis, p... mea, ma cunoaste din '79!

·        Bogdan Chirieac: Zic: 'Am facut armata cu borfasul ala, cum sa spun'

·        Dorin Cocos: Da, da!

·        Bogdan Chirieac: Ma stiu cu el de 28 de ani!

·        Dorin Cocos: Dar ce treaba am eu cu Nuclear Electrica, ca aici e problema?

·        Bogdan Chirieac: Bai, manca-ti-as, stai sa-ti spun, tot de la nentu' Basescu e toata chestia.

·        Dorin Cocos: Dute-n p... mea, daca incepi cu astea.

·        Bogdan Chirieac: Dute-n p... mea, iarasi am vorbit la televizor, s-a enervat si acum mi-a trantit Parchetul pe cap.

·        Dorin Cocos: Bai, daca incepi cu de-astea, f...te-n gura sa te f..., iti inchid si eu telefonul, daca te iei de presedinte, fir-ai al dracu'!

·        Bogdan Chirieac: Du-te ma in p... mea, Nastasiu (n.r. Ciprian Nastasiu- procurorul care instrumenta dosarul) nu-i omul lui Basescu? Lasa-ma in p... mea, mai Golgorane, nu mai veni...

·        Dorin Cocos: Bai prostule, nu e, ba, nu stii ce vorbesti!

·        Bogdan Chirieac: E baiat simpatic eu nu stiu ce gasesste el la Basescu?

·        Dorin Cocos: Du-te dracu' de prost! Hai, zi inainte!

·        Bogdan Chirieac: Si zice 'Pe doamna Udrea o cunoasteti?'

·        Dorin Cocos: Pai nu i-ai zis: 'Domnule e nevasta lu' fraieru' ala!'

·        Bogdan Chirieac: Zic: 'Domnule, daca pe Cocos nu e o mandrie sa-l cunosti, pe doamna chiar e'.

·        Dorin Cocos: F...te-n gura, ce-ai zis ma porcule?

·        Bogdan Chirieac: Nu, ma, am zis: Domnule, am discutat, ii cunosc pe amandoi

·        Dorin Cocos: Asa.

Bogdan Chirieac a confirmat, pentru Adevarul.ro. discutiile, precizand insa ca a fost coleg de armata cu Dorin Cocos, in 1980, la Slatina: "Asa sunt discutiile mele cu el", a spus Chirieac.


Ce înseamnă oare pentru acest domn ”limbaj suburban”?

….care tocmai ne explica că nu poti în permanență să pui organe genitale pe site-uri când te exprimi….. probabil că el știe mai bine! Că el nu le pune, le are în permanență în gură, însă….

Ne-am dori să nu-l mai vedem. Morsă competentă e pentru acest domn chiar un compliment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu